Apr 23, 2012

Treasure Hunt Bank Pembangunan 21 Apr 2012

Kawan aku dapat job dengan bank Pembangunan so aku tolong dia jadi Marshall.. start dari Kg Baru sampai Putrajaya.. this is my second job jadi Marshall. dulu KL to Cherating...
kali start dari pukul 7.30am sampai pukul 3pm... lepas angkat payment aku.. cau.. penat gilerrr.. tapi enjoy melayan peserta seramai 36 buah kereta..
P/s : Baju marshall warna pink bukan pilihan aku.....


BPM


Pembantu aku.. bukan gratis tau


Kereta no 1 berlepas


Mencari arah yg betul untuk peserta


pose menarik


group ni menang gaya terbaik


waiting for makan


tengah sediakan slide untuk result


kawan aku dari DL turut membantu


geng marshall lain tengah sibuk dengan pengiraan markah


Kelab Tasik Putrajaya


khusyuk


Pengumuman bermula...

No comments: