Sep 13, 2009

Kenangan Ustaz Asri 1969 - 2009



Semalam aku berbuka kat Singgahsana Hotel wif my family.. Dania aku tak bawak sebab kesihatannya yg tak mengizinkan.. kena demam selsema.. Aku hantar kat rumah kak ipar kat sentul..
Bila melangkah masuk kat hotel tu, terpampang wajah syuhud Ustaz Asri kat merata2 ruang.. hati aku rasa tersentuh.. owang putih kata "touching".. selama beberapa tahun aku mengunjungi Hotel ni untuk berbuka puasa and setiap tahun aku pergi sebab ada Ustaz asri dan Rabbani.. tapi tahun ni aku tengok dia dah takde.. rasa lain macam pulak.. aku tgk Rabbani pun macam sedih je hati aku... apa-apa pun Al-Fatihah untuk Arwah dan moga dia ditempatkan di kalangan syuhada..


Rabbani


Arab Version.. enjoy


orang terlalu ramai.. aku rasa terlampau tahap gaban dia punyer ramai berbanding dari tahun sebelumnya..


Staff Asasra Teknik dan Aspek Liga...


Budak kuat makan..

No comments: