Jul 23, 2011

Tangkak 1st Day

Memang niat aku nak keluar dari KL buat semalaman. asyik2 setiap minggu aka weekend asyik pegi shopping kompleks. boring yang amat.. so keputusannya aku ke Tangkak.. gi rumah kakak aku untuk merehatkan otak dari kerja yang menyesakkan di KL. Duit kalau dikejar sampai bila pun tak cukup.. aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang.. so aku juga perlu berlaku adil pada diri aku sendiri.. kerja membanting tulang dan memerah otak setiap hari.. jadi tulang 4 kerat ni nak kena treat well dan direhatkan buat seketika dari kesibukan.. now otak aku fresh balik dan esok buleh mula bekerja dengan tenang..


* ada interview @ Rebung Building, si pemburu kepala dah dok pujuk aku dari minggu lepas.. nak pegi tak ni? gaji boleh tahan jugak. 40% more dari sekarang.. nak pegi ke tak pegi? nak pegi ke tak pegi? nak pegi ke tak pegi? nak pegi ke tak pegi? nak pegi ke tak pegi?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: