Aug 25, 2011

Ntahapahapantah

Menggigil aku minggu ni.. banyak benda aku nak kena settlekan sebelum cuti panjang.. tinggal lagi 2 hari.. sempat ke siap keje aku nih.. isshh aku mengharapkan minggu ni ditambah bilangan harinnya.. kurang2 lgi 3 hari.. memang tak munasabah..tapi esok aku kena full swing untuk benda2 yg tertunggak.. lepas tu i need some break untuk releasekan satu persatu... it's about life.. kerja and terlalu sibuk sampai aku rasa macam nak gila.. tapi inilah harga yang harus dibayar.. cuma aku kena pandai cari ruang untuk reward diri aku sendiri.. setiap kerja mesti ada upah.. walaupun untuk diri sendiri.. aku harap semua berjalan seperti yg diharapkan..
Aku pun ada dapat berita yang ramai nak dan akan berhenti keje kat sini.. aku faham keadaan diorang.. cuma aku masih mampu bertahan sebab ada beberapa GREEN BUTTON aku lagi kat sini.. well kalau dah tahan berhenti pun bukan penyelesaian.. aku masih mampu.. ok lah baik aku lupakan semuanya dulu buat sementara.. fikir lain selain kerja lagi baik.. haha
aku harap bila apa yang aku nak dah tercapai, and settle down baru aku fikir hala tuju aku kat sini.. sikit je lagi..




No comments: