Nov 9, 2011

Busy for year end activity

Everybody busy sebab dah dekat year end nak kena close all the project.. kalau tak tak dapat bonus and good increment. Aku tengah tersangkut dengan 3 tender lagi dan beberapa contract lain yang perlu disambung..aku ada dengar this year performance company bagus and hopefully boleh dapat FULL HOUSE untuk KPi next February. Untuk warga DL, aku ada menyimpan satu rahsia yang akan memeranjatkan korang.. tapi macam biasa aku dah tau dulu sebab aku duduk kat Procurement haha. tapi jangan risau, it's good news.. budak procurement lain pun tak tau apa rahsia tuh..
Esok ada Leadership Meeting kat Istana Hotel.. seharian aku kat sana dan satu kerja pun aku tokleh nak buat.. selagi tender tak selesai, selagi itu aku akan tak senang duduk. Kalau ada can balik awal pukul 3-4 aku nak cabut... hari Isnin plak ada Tender Briefing pagi dan petang dan satu apa pun aku tak prepare.. dah la aku yang kena bagi briefing, aku jugak la yang kena prepare.. Sabtu Ahad ni siang malam kena buat jugak sebelum hari Isnin 14 Nov nih.. nak kena balik kampung lagi nak prepare tender lagi.. mana satu aku nak buat dulu.. sabar Saifuddin, biasa la hujung tahun.. semuanya nak kena siapkan..


This French guy punyer pelat aku tokleh tahan.. senget mulut aku nak ikut


Masing2 sibuk nak mengejar saving..


Wajah kepenatan..

No comments: