Jun 19, 2009

Baby gifts -Thanks to all frenz











The day before si Lina and Faridah bgtau "esok kitaorang tokleh join lunch sesamer.. ada audit.. ko gilah makan dgn Rosli".. oklah.. takpe.. then the next day, tghari after lunch call aku..aku tak jwb.. ada meeting aku ckp.. pastu petang sikit dalam pukul 3 time aku tgh hisap rokok (AMARAN KERAJAAN MALAYSIA, JANGAN BELI ROKOK SELUDUP) tetiba lina call lagi.. nak apa lagi dia nih.. aku tanya nak apa dia ckap datang lah cepat.. ada benda urgent.. tapi aku dah agak takkan ada benda urgent pun sebab kalau urgent mestilah diorang bgtau... bila aku naik atas.. diorang suprisekan dgn stroller and baju untuk Nur Dania Irdina.. fuh!! bermulalah upacara membuka hadiah sambil tangkap gambar... pastu baca kad..
Rupanya diorang semua pakat share beli stroller untuk aku and anyway many thanks to Ms Yee Planning, Janice Planning, Farah R&D, Kak Lina Finance , Rosli HR, Syudet R&D, Mai HR, Izam R&D, Lina QA and Faridah QA.. Jasa mu dikenang and may god bless you all.









Hadiah yg dikumpul2 org melawat kat GMC dan datang umah..
Thanks to Cherly for the arrangement - nice flowers..

No comments: