Jun 21, 2009

Cik Yam Meninggal



Pagi aku ada family day kat Dutch Lady (gambar kemudian.. tak sempat nak upload) and dalam pukul 2 lebih cam tu Bg Har call bgtau Cik Yam adik ipar arwah bapak meninggal kat kampung.. aku call wife aku siap-siapkan brg untuk aku hantar pg umah kak Gee. aku balik sorang jer.. Bg Har ckp dia akan tunggu sampai aku datang baru balik kampung.. aku nak tumpang dia.. lepas balik.. siap2 pastu hantar bini aku.. dalam pukul 4.30 ptg aku bertolak ke putrajaya.. on average lari 130/kmj lah.. nak cepat sampai.. dekat 5.00 ptg baru bertolak dari putrajaya ke kg..
pukul 7.30ptg aku sampai kt pagoh.. makan-makan dulu (mee bandung dia sedap)..
pastu gerak terus ke rumah cik Yam untuk tahlil..Sedih jugak la.. kira aku rapat jugak dgn dia.. kena kencing manis..
Pas tahlil terus balik ke umah mak aku.. tidur... semoga Allah s.w.t menempatkan cik Yam dikalangan org2 yang beriman... amin..

No comments: