Oct 21, 2009

Minggu yg menyakitkan..

Seminggu dua ni mcm minggu yg menyakitkkan dan juga menyeksakan.. aku dapat demam yg paling lama dan setelah kerja tanpa MC selama 4 tahun, tahun ni aku punya MC hancur (award pun dah takde)..
Memula aku tolong diorang kat office buat open house lepas tu main badminton pastu esok kejang satu badan.. direct 4 hari kena demam.. kira hari ni aku rasa macam dah recover frm batuk and demam after 2 weeks suffered beb.. itu baru seksaan duniwi.. kalau kat akhirat tak cukup amalam macamana agaknya..
Paling aku tak tahan kena batuk kong-kong yg menyakitkan tekak.. nak baik jer jadi balik.. yg baruanya.. rokok aku bedal jugak.. macamana nak baik???
Lepas aku baik demam sempat jugak la aku buat reunion dengan basketeers kat Subang.. refer below post..
Semalam anak aku dua org pulak demam.. si Dania kena demam selsema and si abgnya pulak kena demam panas.. terkedu nengok adik beradik sakit.. mak dia kena cuti hari ni jaga bebudak tu sementara aku kerja dengan mood yg tak berapa nak ada sebab banyak kije yg perlu disettlekan..(Kpi bonus pun membuatkan aku takde mood..)

p/s : ayat pun entah apa apa ntah.. main belasah jer yg penting ada kejujuran dalam percakapan aku nih.. baru baik demam and batuk otak pun macam sewel sikit.. tokleh nak focus...


kena demam selsema.. tapi mampu tersenyum... nama pun budak kecik.. mana tau kesusahan dan kesakitan.. yg penting dia gembira aku dan isteri tumpang gembira...


Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri..
apa ada dalam selimut?


Nin dia benda dalam selimut... demam punya pasal, berkelubung sampai berpeluh2.. tapi takpe..yg penting nak makan ubat..

No comments: