Aug 21, 2010

Berbuka di Sheraton KL

Hari ni aku terpaksa meng-cancel-kan majlis berbuka puasa bersama2 anak2 kat Dutch Lady kerana memenuhi permintaan wife aku utk berbuka bersama bekas2 pelajar sekolahnya.
Majlis bermula agak perlahan dan biasa la ku bawak hal aku sendiri sbb atk seorang pun kwn dia yg aku kenal..
Layan facebook, blogging dan pusing kanan serta kiri je lah..
Agak memboringkan jugak tambahan menu berbuka ala Italy dan tekak jawa aku memng sukar nak terima semua tu. bila wife aku tanya aku cuma tersenyum padahal dalam hati.. Fuuhhh tuhan je yg tahu.. Bila la nak balik ni..
Sheraton KL memang cantik tapi Sheraton Langkawi lagi cantik.. Hehehe penuh kenangan .. Wwwwoooooiiiiiii!!!!! Bila nak balik ni? Aku nak gi bilas perut aku kat mamak.. Aku tak kira.. Nak jugak air teh tarik!!




\



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

selipa_oren said...

ingat sheraton, ingat belang2

Empayar Digital said...

saya juga ingat air laut bertukar warna menjadi merah..