Aug 31, 2010

Selamat Menyambut Hari Merdeka!!

Merujuk perkara diatas, merdeka bagi aku adalah cuti pada hari ini dan tak payah datang kerja dan tak diganggu dengan suara2 dari supplier dan juga peminta2 di Dutch Lady..
Jadual Agak ketat hari ni.. pagi aku kena bawak family aku gi cari baju kat Wangsa Maju.. tapi bukan baju yang dapat..semua barang untuk Dania.. kopak jugak dibuatnya.. baju ntah kemana2 ntah..
lepas balik dari shopping aku terus keluar menuju kejalan Gasing untuk merisik jalan untuk Interview keesokkan hari.. aku harap interview tu tak memihak pada aku.. kompeni kecik dan tak cukup menjamin aku.. takpe buleh try lagi lain kali di lain tempat..
dalam perjalanan balik.. bontot kereta aku telah diterjah oleh seorang India mabuk.. dikala hujan lebat.. nak mengamuk tak guna..kecederaan kereta aku hanyalah kejatuhan bontot belakang dan sedikit kemek pada sebelah kiri.. aku mintak RM100 sebab memandangkan kereta dia rabak teruk dibahagian depan.. terus takde mood..
Balik aku nak memasak.. saksikan..


Sebelum dimasak.. sila kira udang dahulu.. takut kurang


Ini Udang laut dan berjantina Jantan..


Rendam dalam cili yg dan naik minyak..


Sayur oleh wife aku...


Ini hasil udang sambal


Ayam Kicap.. (kalau ayam penyet pun sedap)


Ketam Goreng untuk Ashraff


Cekodok udang utk Ashraff



Jari ini telah ditukar dari tengah ke tepi dan ia ditujukan untuk Org yg dah melanggar kereta aku.. isshh geramnyer aku...

4 comments:

Panglima Khalid Al-Walid said...

Seko mbiyen nek udang yo dimasak sambel jenenge soip...!

Empayar Digital said...

pak kepenak!

selipa_oren said...

nape takut nk tunjuk jari tgh??..nmpknye awk x seberani saye

Empayar Digital said...

maafkan atas ketelanjuran saya basket