Aug 9, 2009

Malam Yang Gelap.

Malam ni aku rasa malas sangat nak baca buku.. padahal dah janji dgn diri aku akan luangkan masa setengah jam sehari untuk baca buku 7 habits sampailah habis.. nak sambung paper work untuk project koperasi Nor Hassan pun aku malas.. janji dgn Bg Hari tu aku akan bagi tapi sampai sekarang tak siap2.. sebab apa? sebab aku malas.. projek dah nak start sebab Si Syamira Corner tu dah collectkan duit tanah tu.. balance ada lagi seribu jer lagi yang nak di jelaskan oleh tukang tolak tanah.. Kalau dia bayar cepat.. maknanya kerja akan berjalan tanpa kertas kerja tu siap officially (yg congak2 tuh dah siap lah..) kenapa lah malam ni aku malas? ooohh baru aku perasan... rupanya sebab ni...



Untuk pengtahuan sesaper yg main game ni, aku dah level 14.. huhuhu tu yg aku jadi malas malam ni!

No comments: