Jan 19, 2010

Birthday

Hari ni maka genaplah usia aku yg ke 33 tahun..(belum tua lagi).. aku sebenarnya terlupa yang hari ni aku punya birthday... cuma bila bangun pagi, my lovely wife ucap kat aku "Happy Birthday" and baru aku teringat.. la ye ker?
Pagi kerja macam biasalah.. takdelah pulak public holiday untuk hari jadi aku.. kalau hari jadi sultan dgn Agong ada la pulak.. tak adil betul.. so work load hari ni tak berapa sangatlah.. cuma source benda kecik2 and settle kan urgent repair kat plant ajer..
Hari ni and esok merupakan hari PMS untuk dept aku.. 2 org akan masuk jumpa boss untuk dinilai.. aku and gang yang lain pulak esok hari la.. berdebar.. pasal PMS ni menentukan berapa jumlah kenaikan gaji yang akan kitaorang dapat nanti.. harap2 dapat ok lah hendaknya.. kalau tak ok, cari aje kerja lain.. hehehe preparation takde sangat.. cuma berserah berapa boss nak bagi.. kalau sebelum2nya aku cuma kena mengadap sorang ajer.. now on kena mengadap 2 org sekaligus.. gilo ke hape.. mampuih aku nak menjawab.. tapi takpe.. dugaan semua tuh..
Balik kerja wife aku dah siap2 beli kek.. acara tiup meniup sekejap.. sebenarnya kat opis tadi kawan2 aku dah beli kek jugak.. celebrate kecil2an.. kira ada jugak org ingat aku.. so sesiapa yang belum beli.. tolong beli esok.. paham!!


Lilin 3 besar 3 kecik..


Sapa punya harijadi nih?

lepas tiup kek kitaorg kuar gi Jay Jay di sebelah malamnya.. wife aku belanja kat Mdm Lim's Kitchen.. sedap...masa aku datang uncle Lim's takde pulak kat kitchen..hehehe.. cerita pasal mdam Lim's kitchen nih.. asal usul nya ia di asaskn oleh seorang perempuan yg belum berkahwin tapi dapat gelaran Mdm Lim.. nama penuh beliau menurut kamus berbahasa cine merupakan Madam Lim Pey Fen.. atau nama glamernya Ah Fen.. beliau amat pandai memasak dan suka duduk didapur sehingga tertubuhnya Mdm Lim's kitchen... (tolong jgn percaya cerita rekaan ini)


Madam Lim akan ditukar nama menjadi Yenis kitchen..


Makan time


Gambar org yang telah membelanjakan duit utk aku malam nih.. aku cinta dia!!


Takde makanan yang sesuai.. so makan sudu ajer..

Minggu ni merupakan minggu dinner, sabtu ni ada dinner kat Palace Of Golden Horses kat Mines.. kena pergi.. nak target dapat handphone E72.. puncanya sebab handphone aku macam dah mintak nak di tukar.. dah dekat 2 tahun.. selalu hang la pulak.. kalau dapatlah handphone baru.. alangkah indahnya dunia nih.. Tema tahun nih.. Rockstar "Born To Be Wild"

2 comments:

selipa_oren said...

basket,nape besday awk sehari sebelum harijadi ank saye. nape awk tua drp ank saye & saye? nape? nape? nape?

Empayar Digital said...

kalau awk nak tau saya cuma tua sehari dari anak awak.. maknanya sampai bila2 pun awak akan ingat hari kelahiran saya didunia yg fana ni..
awak kena ajar anak awak memangil saya abang sebab saya lagi tua dari dia..