Jan 26, 2010

Penantian

Bulan nih sebenar tak ada apa yang menarik untuk dikongsikan.. aku macam tak sabar nak menunggu bulan depan.. Bulan Februari penuh rahmat.. hehehe ada banyak sebab kenapa aku suka bulan februari tahun ni..
1. Cuti Panjang sebab chinese new year.. so aku akan celebrate macam cine jugak.. cuti panjang, makan limau, cakap cine.. hehehe
2. Akikah.. CNY ni nak balik kg and buat akikah untuk Dania campur kesyukuran jugak tak lupa untuk projek aku akan terus berjaya di hari2 yg akan datang... masa kenduri 15 Feb malam.. jemput lah semua datang kat Johor.. kalau takde transport naiklah bas..
3. Tunggu Bonus Kpi ( tak berapa membanggakan sgt) + ex-gratia dari DL (yg ni memang membanggakan)
4. Tunggu gaji baru and back pay dan jugak adjustment sebab gaji aku sekarang di tahap rendah yg melampau batas kemanusiaan.. omputih kata underpaid.. so bulan dua ni diorang akan betulkan gaji aku ikut market punya pay.. senyum sampai telingalah aku.. Yenis and Saulin yg akan dapat durian runtuh.. kalau nak tau rahsia mcmana nak kira dtglah padaku.. hehehe
5. Bulan 2 aku dah tak payah bayar hutang dot..dot..dot..

No comments: