Jan 27, 2010

Sepetang Yg Rushing..


Kelihatan Rosli dan Rozi sedang menjamu selera..lunch photo taken @ Putri Pantai Dalam..


Ayam Kampung, jering, ulam raja, tempoyak, lala and daging tetel.. fuhhh...


Wajah Penulis ketika sedang berblog.. gambar diambil dgn menggunakan Acer Crystal Eye webcam..

Hari ni aku cuba nak balik awal dari office.. suasana yg lengang kat office membuatkan aku tak berapa nak ada mood nak buat kije.. my colleagues 2-3 org gi Bangkok.. bila la aku punya turn lak nak turun Bangkok..
Hari ni aku tak banyak appoinment dgn supplier.. cuma ada 1 je appoinment and 1 meeting yg aku kena attend. selebihnya mengulau bersama Yiew and Liling..
Hari ni selepas menunggu dekat sebulan En Faizal dari Perodua call aku.. so aku kena jumpa dia malam ni sebab nak collect cek aku pada dia.. aku dah ter overpaid duit Alza.. mintak duit downpayment aku bukan main cepat.. tapi nak bayar balik duit aku kena tunggu sebulan.. punyalah liat.. jumlahnya biarlah rahsia and bulehla melegakan poket yg tengah sesak.. (skirting utk SE dah buleh booking.. so save the money for that)

Hari ni jugak dah masuk 2 hari Dania demam.. lepas gi Perodua terus ke klinik Rassi.. gi check.. nak tarik card ING tokleh.. pasal klinik tu takde ING.. so kenalah kuar cash.. rugi aku hari ni.. nak buat camana.. nak cepat and hari ni letih badan pun ada jugak..


Gambar diambil selepas budak ni dimasukkan ubat bontot jenis voren 12.5mg.. dah macam tak demam..

No comments: