May 16, 2010

Diary Ahad 16/5/2010

Pagi ni aku kuar rumah kul 630am untuk meniaga kat Bangi.. bernuaga kat Bangi hari ni aku cuma duduk kat but kereta sambil merokok dan membaca surat khabar sedangkan kawan aku terpaksa melayan pelanggan yg datang.. abih dah bagi gaji kat dia biar dia buat kije.. aku letih sebab dari semalam balik dari kampung takde rehat langsung.. Tapi Alhamdullilah Jualan Hari ni membanggakan dari minggu2 sudah kerana kebanyakkan org bangi datang nak repeat order dan dah kenal stevia sweet..
balik dari tapak bangi dalam pukul 10 aku terus balik ke Ampang hantar kawan dan balik rumah terus.. Mak sedara aku datang dari Kuantan dan selepas diorang balik.. aku layan membuta sbb keletihan..
Petang bangun aku ajak family aku kuar untuk ke Digital Mall untuk cari hadiah anniversary wife aku.. wife aku nak handphone untuk anniversary kali ke-6.. belek punya belek dia berkenan dengan Sony-E touch screen model Vivaz.. issshh.. terkedu jugak aku.. suka hatilah.. lepas bayar terus cabut gi JJ AU2 untuk menunaikan permintaan anak2 yg dah beberapa hari tak kuar rumah.. diorang nak main kat playground.. layankan ajer.. janji diorang restukan untuk aku busy pada sabtu ahad.. peluang setengah hari ni digunakan untuk family daylah kiranya.. sungguh precious sekali..


Inilah dia model Vivz.. ok gak.. hadiah ni merupakan hadiah anniversaty merangkap kena tinggal sabtu ahad sbb stevia merangkap jaga anak2 aku merangkap gosok baju aku untuk gi kerja.. hadiah utk aku tak tau la apa yg aku dapat..

Malam aku buat account untuk SSCV.. pening sekali dan berserabut sbb nak reconcile stok kuar masuk... bila dah siap.. kira stok untuk balancekan semula.. mengangkat kotak sehingga sakit badan.. layan FB pastu aku nak tido pasni... esok kije mengadap masalah ofis pulak.. ngeh ngeh...

No comments: