Nov 27, 2010

Diary Sabtu

8.30AM to 1.30PM - Momong aka jaga anak. tapi aku bukan jaga kat rumah, sbb anak2 aku dah besar sikit so aku bawak diorang pegi Giant.. kalau kat rumah mau meragam bebudak ni..
masuk dalam trolley pusing setiap rack JAJAN 15 kali dan rack MAINAN 17 kali.. mesti diam..
pukul 12.00 tghari balik rumah selepas kopak sedikit dibahagian kocek aku..



2.00pm to 2.30pm - kenduri kawin, kalau diperhatikan waktunya kenapa cuma setengah jam jer? sebenarnya time tu terlalu lamer sbb kenduri tu depan rumah aku jer.. habis makan cabut daaa.. tak payah masak tengahari..








3.00pm to 4.30pm - Stevia Office, beli stok product baru.. extract gula baru.. nak cerita lebih2 pun tak menarik sangat pada korang.. tapi utk org kencing manis cerita ini sangat menarik..






4.30pm to 7.00pm - SoGO dan Jalan TAR!








No comments: