Nov 22, 2010

Harley Davidson

Lunch time aku makan kat Jalan 223 and lepas tu one of my friend ajak gi Naza.. issshh minggu lepas pegi dah kat sana tapi tengok Ferrari.. and kali ni diorang nak tengok Harley..
Aku ON jer sebab masa ada banyak lagi.. dalam sejam (rehat 2 jam hehe)..
Dengan bergaya stylo dan membuka butang baju 2 bijik kat dada.. aku dilayan dengan seorang salesgirl dan macam2 yg diterangkan kat aku.. dia mesti ingat aku nak beli sebab datang pun naik Mercedes Akhtar punyer .. hehehe
Belek punyer belek aku memang dah jatuh cinta habis kat satu motor Harley ni.. Fat Boy Model..
Aku terus pasang niat yg satu hari nanti aku mesti pakai Harley jugak.. kalau buleh sebelum umur aku 45..(semangat beb).. caranya kena gandakan usaha dan kerja keras..
Harga estimate dalam RM80K-RM150K (minah sales tu tolong kira sebulan dalam RM1000++ je sebulan) and masa tu kalau hutang rumah dah dekat nak habis buleh pakai kot..
My friend told me that sebelum kita mati, kita kena pakai jugak Harley ni.. Mudah-mudahan Allah kabulkan doa aku.. (usaha kena buat jugak.. bukan main berdoa buleh dapat)
Kalau kerja makan gaji jer jangan harap la aku buleh pakai.. beli tayar jer yg mampu kot.. hehehe

p/s nak kena pajak kebun sapa lagi agaknya biar cepat sikit buleh beli Harley!












Model Softail


Model CVO


Model Touring


Model VRSC


Model Dyna


Model Sportster


Fat Boy Idaman gua beb!

2 comments:

selipa_oren said...

salah tu..patutnye sebelum mati kene pegi HAJI...bukan beli Harley! tolong ingat Tuhan!!!

Empayar Digital said...

saya bukan disuruh buat pilihan untuk antara pegi haji ataupun beli Harley sebelum saya mati.. mudah2an saya akan dapat kedua2nya sebelum saya mati..