Nov 6, 2010

Weekend With Family

Happy Deepavali to all Hindu! aku ada 3 hari yang menenangkan untuk aku melupakan pasal kerja dan menghabiskan waktu dengan family.. waktu2 macam ni aje yang buleh aku luangkan masa utk diorang sebab hari biasa aku akan sibuk dengan kerja kat Dulady dan kerja Sdn Bhd aku..
Plan hari ni nak ker Mid Valley but unfotunately parking kat Mid valley dah penuh.. aku terpaksa bawak family aku ke tempat yg jauh dari KL.. sampai terus cruise and fish feeding kat South Lake.. ok jugak not bad sebab aku pun tak pernah cruise... yang penting diorang enjoy dan bila diorang enjoy, aku pun happy coz I really love my family and without them who am I actually? Spiderman?


Budak lelaki ni kalau gi jalan mesti akan tersenyum sampai ke telinga..


gambar ke-2 ni merupakan bukti2 nyata..


Wei! no life jacket?


Nice view


departure..


ikan2 kelaparan


Swan's couple


Anak dara ni excited sesangat..


Dark Tunnel before we enter the South lake

No comments: