Sep 6, 2011

The day with Regional Bosses

Sebelah petang aku menghabiskan masa meeting bersama dengan boss pada boss aku (procurement boss) yg baru turun dari S'pore. Our regional CPI for Asia team now stationed kat sana.. drive naik ke KL.. betul2 respect lah sebab tak naik flight.. sampai di Dutch Lady dengan GPS... sapa pun tak heran haha.. berbuih mulut aku bersoal jawab tentang charter savings for 2012.. this time aku rasa pandai sikit sebab propose 2 saving project for next year.. hopefully achieveable sebab tak banyak nak kena focus..
sebelah malam, boss aku gatal mulut gi offer mat saleh ni gi dinner.. so aku la yang kena entertain jugak diorang ni.. jadi driver pun iyer jugak sbb kena jemput diorang dari Hilton to Subang area. lepas tu gi round satu KL tengok Petronas tower. Aku tanya salah sorang dari mereka, kenapa nak tengok KLCC? diorang kata sebagai bukti kat kawan opis diorang dah gi visit KLCC and amik gambar.. aku bg cadangan, apa susah2, gi je lah google gambar KLCC and tunjuk..diorang kata aku mulut takde insurans. hahaha... tapi diorang memang cool lah.. siap offer kalau gi S'pore nanti nak entertain aku jugak...


Diorang tengah berbincang macamana nak perah aku dan kawan2 untuk mencapai Savings yg diorang nak.. Tai-chi and Kung Fu pun kuar la apa lagi


Aku berpura-pura serius dengar tapi buat iklan murah dengan mengambil gambil dari bawah meja..


Dinner time.. inilah En Tobias dari Frieslandcampina Germany


Encik Roiger, boss pada boss aku.. sedang memberi taklimat lepas makan.. cerita pasal kerja la apa lagi manakala boss aku menghalang camera dari menyentuh wajahnya


Aku jumpa muka aku masuk majalah FC pagi tadi.. water rafting

No comments: