Sep 4, 2011

Suatu Petang yang Bening

Lepas raya ni takde yang menarik sangat sebab esok dah start kerja.. esok plak ada meeting dgn CPI Procurement dari Holland.. orang sibuk lepas raya dia sibuk nak datang plak.. banyak benda yang aku tak buat lagi..
Tadi abang aku singgah rumah.. dari Penang terus ke jemputan kahwin and singgah rumah aku untuk beraya..lepas diorang balik aku bawak budak2 gi jalan..


Walaupun dah lepas raya, budak ni tetap shopping jugak sebab banyak rumah tak pegi lagi untuk kutip duit raya.


Layan main Tiny Hokey untuk melepaskan boring..


Inilah kerja aku sementara aku biarkan diorang main..


Makan tengahari merangkap makan malam pukul 5pm.. kiranya tengahari tadi diet tak makan..


Like father like son lor..


Si ibu dah laperrr..


Aku tertarik dengan Alza ni.. modal tak banyak sangat tapi menarik and nampak sporty..
rim standard di spray hitam ajer.. tapi smart giler lah..

No comments: