Oct 5, 2011

My 1st Flight to cross Malacca Straits

Sedang aku membelek2 gambar dalam hard disk aku, aku terjumpa gambar aku masa memula flight to Indonesia.. gambar ni memang aku tak pernah upload pun.. and pengalaman pertama aku bercuti dinegara orang.. masa ni tak berapa cerdik sangat sebab everything semua main bayar jer.. not backpacking sebab macam itik pegi dengan ayam.... tak tau apa2 pun.. pergi berdua dan berlagak orang malaysia yg mempunyai tukaran wang yang besar.. kena sembelih disana sini bila tang nak membayar.. tapi takper.. kalau tak takde la pengalaman.. I really loves Bandung sebab cuaca, shopping environment dan juga makanannya. Masa ni aku menyambut tahun baru 2010 disini, aku akan ingat kenangan ni. sangat sedih sebab tahun depan takde route kesini.. semua route dah dichannelkan ke tempat lain.. maybe aku akan kesini lagi in 2013 with my lovely family.. tunggu....



















No comments: