Feb 20, 2010

CNY Open House

Hari sabtu lepas wife aku balik keje aku (macam biasa aku jaga anak pagi tuh..dan family telah berkunjung ke rumah boss pada wife aku di Bandar Tun Hussein Onn Cheras.. bertolak dqalam pukul 12 lebih dgn menggunakan GPS terus je sampai umah Koh Kah Huat dalam masa setengah jam dari umah aku.. kang kalau tak datang wife aku tak naik pangkat pulak.. so kenalah datang.. hehehe amik hati..


Inilah akibatnya kalau bawak kereta tak pakai talipinggang keledar..


Tetamu yang hadir aka staff Mr Koh..
Perempuan berbaju pink merupakan staff terawal/pertama semasa pembukaan syarikat.. masa tu syarikat tu cumalah sebuah cyber cafe dan sekarang dah membesar menjadi syarikat holding..


Posing sebab dah kenyang


Antara tetamu yg sedang mengisi perut dari mula sampai balik..


Lo sang atau Yee Sang time!!

No comments: