Feb 22, 2010

Penangan Durian..



Hari ni pergi kerja aku rasa lain macam aje.. tekak rasa kering, badan panas macam nak demam.. dari pagi sampai tengahari aku rasa tak berapa sihat.. bila masuk petang suara dah mula berubah.. kalau berubah jadi macam Faizal Tahir takper.. jadi serak2 pulak.. ish,..aku dah rasa lain macam jer ni.. ni mesti gara2 makan durian semalam nih.. aku gi pantry terus bantai air masak cukup2.. bila time nak balik baru rasa ok.. tulah dapatnya.. dengan hujan lebat teringin punya pasal aku gi carik durian kat Greenwood.. dapat 3 bijik terus bantai tak ingat punya.. tak habis aku masuk dalam tuppwerware.. hari ni buleh makan lagi.. hehehe

1 comment:

naftalena said...

Makan durian satu ulas bersamaan dengan 1 liter air masak misti mau kasi minum,kalau sudah entak sampai 3 biji kasi sendiri berapa litter air misti minum,baru ok dan insyaallah tak demem..Hantu durian bukit siguntang sudah pesan sama aku..begitu ceritanya..