Feb 4, 2010

Symptom to fall sick?


Ini bukan gambar aku.. aku masih ada banyak rambut lagi.. gambar ini hanyalah untuk perhiasan dunia semata2 dan sbg penyesuaian untuk tajuk di atas.. tiada kaitan lain....


Aku balik lambat hari nih.. hujan lebat giloss.. tunggu kat kantin dulu kena rokok 2 batang.. 6 lebih hujan reda terus balik.. badan aku dah menunjukkan petanda kejadian nak demam.. otot belah kiri no 2 dari kanan(korang carilah sendiri kat mana) dah mula rasa sakit.. badan dah seram sejuk.. bukan semestinya seram kalau jumpa hantu mesti seram sejuk.. nak demam pun buleh rasa seram sejuk tau..
Dalam pertengahan jalan aku kena hujan tetiba yg lebat.. basah lensun.. dengan suar dalam sekali basah.. fuuhh.. inilah nasib kalau bawak motor.. jam pun gegiler jugak.. sampai rumah terus nak mandi.. sampailah post ni habis ditulis aku masih belum mandi lagi.. uhukkss..
Badan aku dah tak berapa nak k so aku nak mandi and makan ubat.. esok ada lagi sehari sebelum habis minggu nih.. cuti aktiviti utama nak tidur sepuas2nya..

3 comments:

Panglima Khalid Al-Walid said...

Ono kereto baru simpen nang ngisor omah kuwilah entok ea..kawus..

selipa_oren said...

tolong bawak kereta MPV baru

nutron said...

Wei...!update lah blog ko...dah lama dahhh..!