Feb 2, 2010

Sick Week!

Minggu ni minggu balik cepat (takdela cepat sangat pun) .. lepas Dania kuar dari hospital si Ashraff pulak yg terkena muntah2 dan demam.. hai dah nasib badan.. start cuti dari hari Khamis sampai ahad aku dok melepak kat hospital aku rasa macam nak kena amik cuti lagi.. and bila aku balik umah tadi aku tengok si Ashraff dah ok sikit.. so Al-hamdullilah..
Buat kerja kat office minggu ni pun tak berapa sangat ada mood.. badan tak sihat and memikirkan anak tak sihat lagi.. so aku tak buleh nak concentrate sangat.. no focus at all..
dah la ada banyak pulak benda nak kena source.. so target nak siapkan yg priority pun tak buleh.. dgn meeting yg tak habis2.. anak buah nak berhenti pun satu hal.. pengganti tak dapat lagi lak tu.. issh.. minggu yg tak berapa menyenangkan aku sebenarnya..
Balik kat rumah tadi budak depan rumah pass kat aku surat2 untuk aku.. bila dibelek2.. Yeezzaa!! ada jugak berita yang menyenangkan aku.. surat dari google.. dekat 4 bulan aku tunggu surat ni.. surat ni mengandungi PIN number untuk aku kuarkan duit dari Adsense aku.. takdelah banyak sanat tp buleh tahan jugak kalau convert jadi RM.. 4 bulan punya duit tak kuar beb...
Satu benda menarik aku nak share hari ni setelah.. semalam aku pegi Giant.. tengah jenjalan kat Giant aku jumpa sebekas kerepek.. bila aku amati kat label tu tertulis.. "Arrow Head".. terus aku teringat kenangan aku bersama projek SAP.. mula-mula makan kerepek "kepala panah" ni aku nak tau macamana rupa pokok/buah arrow head nih.. masing masing sibuk googlekan bnda nih.. and sekarang aku jumpa lg sebab only CNY celebration je ada jual... rasanya memang sedap sekali sebab dicampur kenangan bersama Basket 1 & 2... lemak berkrim dan disukai ramai..
nampaknya last paragraph ni aku dapat melupakan seketika keperitan minggu ni yg tak berapa best...

Google letter


Kerepek kepala panah


Buah kepala panah

2 comments:

selipa_oren said...

kat giant ade jual ke?? saye rase nk makan kerepek ni yg dibeli oleh hasil titik peluh yenice

Empayar Digital said...

Kat Giant Batu Cave aje yg ada jual.. sebab ada tanam kat tempat parking.. awak akan kempunan sebab buah Ngaku ni pernah menang anugerah Lukisan terbaik dari Mak Yenis..