Jul 4, 2010

Cuti Yg Sungguh Bermakna Part 2

Hari ni sebelah pagi aku ke pasar bersama family.. cari bahan nak masak tengahari.. hujan punyerlah lebat lepas balik dari pasar.. ribut pun ada.. hari ni aku yg masak sementara wife aku jaga anak.. sebab dah lama tak masak rasa enjoy pulak.Sesungguhnya memasak adalah salah satu terapi utk diri aku.. rasa relaks dan tenang fikiran aku bila time masak... . bukan senang nak masak sabtu ahad ni. selalunyer aku dok ter peruk kat pasar tani atau pun kat kedai2 hantar Stevia.. tapi hari ni walaupun cuti ada jugak la org datang umah.. pelanggan biasa dok Tmn Koperasi.. sebulan sekali mesti dia datang..
lepas makan aku kuar hantar kereta aku gi cuci.. balik membuta dan lepas membuta belah2 petang gi Giant.. so enjoy dapat merehatkan badan.. esok episod baru bermula.. nak menyiapkan Kpi dan project2 kat office tu.. hai.. bila lah aku buleh berhenti kerja dan duduk goyang kaki jer tanpa memikirkan semua ni..


Sotong Sambal Bersama Cendawan


Sardin Kicap Utk Acerap


Ayam Kg Goreng


Telur Rebus Utk Dania


Sedikit buah-buahan tempatan


Sebuah Truck 20 Tayar hasil dari Giant
kat belakang truck tu adalah kotak2 stevia yg belum dihantar ke kedai2.. lori kecik tak muat.. hehe

No comments: