Jul 4, 2010

Cuti Yg Sungguh Bermakna

Minggu ni aku cuti dari berniaga kat Pasar Tani (Order online dan kat rumah tetap jalan takde cuti) .. biler sebut minggu ni maknanya hari ni dan esok.. sungguh puas dihati aku.. dapat menghabiskan masa bersama keluarga.. semua ni sebab rakan kongsi ada hal di sarawak..
Ini adalah peluang aku untuk merembat terus ke jaring pihak lawan..(terover sbb Germany menang dgn Agentina).. so aktiviti bermula seawal 7.30 pago aku telah pegi membeli nasik lemak yg populer kat Wangsa Maju Syek 2.. sampai masuk Warung Kita astro tuh.. kira pembelian sarapan yg paling jauh aku pernah buat (sentul - Wangsa Maju) tapi jodoh dan jarak didekatkan oleh DUKE.


Ziemil COrner.. best giler ayam kampung dier..

Selepas makan dan aku terus kuar bawak kancil gi Kedai accesories utk tukar radio dan pasang tinted.. tunggu punya tunggu dari 9.30 sampailah pukul 2 baru siap (sempat jugak gi buat POS laju Stevia ke BB Bangi).. cinabeng betul.. aku kira macam aku kerja kat kedai accesories setengah hari la pulak.. letih menunggu..


Lunch kat Haslam

Bila semua selesai belah petang terus ke Aquaria sbb dah janji ngan bebudak dan ibu budak nak bawak gi sana. Tiket utk 3 org mahal nak mampus. Tapi overall bila anak2 aku enjoy aku pun kira enjoy gak la... so enjoy je lah photos nyer yek.. esok cuti lagi .. soo nak gi merayap lagi(Tapi esok ada org nak dtg umah beli Stevia.. camaner aku nak kuar?).. minggu depan kena kerja balik huuwaaa!!!


Minum2 time


KLCC diwaktu petang..


Puan Azlina bersama barangan yg dibeli


Release...


Wajah2 kegembiraan


Piranha jinak


jepun dan ibunya


Taksub..


Jambatan kg Pinang Sebatang


Cerpelai pengsan


Ikan tu yg kita masak lemak harituh..


Macam muka org..


Di sudut atas..


Pose


Nice


keletihan..


Letih tapi best..


Itu jerung ke apa tuh?


PerjalananTerowong bawah laut..


Menempah gambar utk kenang2an

3 comments:

Panglima Khalid Al-Walid said...

Iki baru cuti jenengea..

Empayar Digital said...

cuti duite merebel..

selipa_oren said...

dah besar menantu saye
nape awk ni sering bersiar2 je
tolong simpan duit utk belanje kawen ank kite