Jul 29, 2010

Perjalanan Masih Jauh

Hari bukan hari yang menggembirakan buat aku. Mood aku hari ni pun tak berapa nak bagus..
Walaupun aku bercuti tapi itu adalah hanya pada nama aje. Kepala aku ni dok memikir jugak perkara2 seperti dibawah sana;
1. Projek2 kat office yg tak siap2 dan kerja yg melambak2
2. Pasal anak nak sekolah kat mana tahun depan. Nak cari yg dekat dgn rumah tp kat mana?
3. Nak pindah rumah tapi kat mana? Aku tak jadi nak duduk Selayang sbb ingat nak jual rumah tu.
4. Projek nenas yg nak kena follow up, banyak kije yg tak siap lagi spt baja, memagar, meracun rumput
5.Pasal stevia punyer sales, dah lama tak meniaga kat Pasar Tani sbb banyak urusan so dah banyak minggu cuti. Stok kat kedai2 kat Serdang, Shah Alam, Bangi dan Putrajaya dah lama tak gi check and collect duit. Sapa nak pegi?
6. Masalah anai2 kat rumah.
7. Pasal urusan dgn En David si real estate mlm tadi tak berjaya.

Serabut betul aku.. Hai apa nak buat.. Dah nasib badan aku.. And aku cuba selesaikan satu persatu kerja aku.. Kalau tak focus, satu benda pun tak jalan. Perjalanan masih jauh dan aku kena bersabar. Takde mood tetap takde mood. Tak sabar nak tunggu Sabtu ni.. Nak gi jalan nak releasekan tension..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: