Jul 28, 2010

Surat Rahmat

Alhamdullillah.. Permohonan bantuan projek Nenas aku dah diluluskan oleh kerajaan Nenas. Bantuan berbentuk wang ringgit dan baja utk 2 tahun bernilai RM XX, XXX akan aku terima dalam masa sebulan lagi. Kurang la sikit beban aku nak menanggung perbelanjaan projek ni.. Duit yg aku dapat boleh la aku rolling stone dulu.. Ngeh ngeh

Esok aku cuti.. and perkara yang paling best dalam hidup adalah cuti.. dan biler cuti, mesti kena off phone aku.. kalau tak off maknanya aku kena bekerja dari rumah..
esok aku ada appoinment dgn real estate agent kat Tmn Samudra.. nak pegi site visit and then discuss further apa yang patut.. keputusan 50-50


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

naftalena said...

Bulan ngarep kocek mu kandel lah yo...kenak belajar melaku karo nguyu koyo Ajis Satar(Ali Baba Bujang Lapok)