Jul 9, 2010

Kari Oh Kari

Semalam hingga ke hari ni aku mengalami sakit kepala.. sakit kepala dari tengkuk+ mamai2 kat kepala aku.. nak kata darah tinggi aku dah check dgn doktor yg aku takde darah tinggi.. tapi puncanya aku dah tau.. Kari.. minggu ni merupakan minggu kari untuk aku.. dari selasa sampai khamis (semalam) menu kari.. bukan salah aku tapi salah org yg ajak aku pegi.. takkan aku nak tgk je diorang makan..

Hari : Selasa
Lokasi : Zainul Nasik Kandar P.Pinang


Aku takde apa nak buat dan dah lamer teringin nak makan kat Zainul.. so pegi naik motor terus kesana.. fuhh lepas gian aku..





Nih dia.. memang famous kat state!

Hari : Rabu
Lokasi : Khanna Curry House

Hari ni ada meeting dgn Chief Procurement Officer yg datang dari Holland (harap Belanda menang World Cup walaupun pasukan Germany aku dah hanyut..)... semua Purchaser involved dalam meeting nih.. semua menanah nak menjawab pasal savings dan improvement / initiative for tahun ni dan tahun depan..
Lepas meeting gi makan dan terkial2 aku nengok Jan Jongsma makan atas daun pisang..


Inilah dia En Jan Jongsma


Telur ikan dia tak hingat punyer sedap..


Meeting and presentation time.. semua terketar2..


Gambar sebelum gi makan..

Hari : Khamis
Lokasi : Long Seng

Faridah and lina mengidam nak makan tulang kambing.. so aku layan je pegi sana...
sedut punyer sedut sampai pening kepala aku.. balik umah kena bebel sebab belasah kambing..
tulah sapa suruh mengadu dgn bini..???



Hari : Jumaat
Lokasi : Staff Sales Shop - Dutch Lady

Inilah yg aku dapat..

Mata Merah, Kepala mamai2 dan sakit tengkuk juga pening.. uhhukksss...

No comments: