Nov 19, 2009

Alkisah hari ini..

Tadi aku ada meeting dengan Brandon dari Digi Business Enterprise pasal projek nak bg line free kat staff Executive level DL... borak punyer borak dia citer semalam Digi baru launch Blackberry promo... bayar RM58/month selama 2 tahun buleh dapat Blackberry Curve free!!
Aku punyelah excited terus ingat nak tukar Digi..
Pikir punyer pikir, tadi aku buat comparison dgn telco yg ada offer Blackberry.. dah kijer aku buat comparison and evaluation... hasil dari pengecaman aku.. rupa2nya offer yg ditawarkan memang murah tapi tak menarik sebab Blackberry Curve yg dioffer.. features tak ok sgt.. banyak benda yg aku ada dalam hp sekarang takde pada curve.. so lemah semangat and tak jadi nak tukar..
For Maxis and Celcom, diorang offer all range of BB and Value Plan diorang mahal sikit tapi byk range.. kira ok jugaklah... tapi kalau nak tukar bukan sekarang kut.. nak pindah umah.. nak kuar M*V baru lagi.. mana nak cekau???


Aku memang aim nak pakai BOLD.. tapi tunggu dululah.. tengah study maxis punyer BIS plan.. macam murah jer RM40/Month..

No comments: