Nov 29, 2009

Beraya Di Kuantan

Hari Jumaat 27 Nov 2009 aku berangkat ke Kuantan.. rombongan 3 keluarga dan 3 kereta bermula dari pukul 10.30 pg.. semua berkumpulk di Burker King Petronas Jln Genting Klang..
Pukul 12 lebih kami semua singgah sekejap kat di Kuala Krau, Temerloh untuk menziarahi rumah arwah Mak & Pak mertua dan juga kuburnya.. lebih sejam kemudian berangkat semula ke Kuantan..
Dalam pukul 4 lebih kita org sampai ke rumah abg Ipar aku kat Kubang Buaya.. lepak2, makan, and lepas maghrib terus bertolak ke rumah makcik sedara (adik2 arwah mak).. plan malam ni nak pegi 2 rumah makcik..
Pgi sambung lagi ke 2 buah rumah.. fuh kali ni aku rasa seronok jugak sebab dah lama tak jumpa sedara belah istri aku.. setiap rumah mestiada makan.. dari malam tadi pulak tu.. mana taknya.. mau tak kembung dan sesak nafas aku.. pas habis semua kitorang gi ke TC... melepak2 sebelum balik ke KL..


Tol card..


Bila nak sampai?


Panas terik jugak hari nih..


Temerloh bridge..


Jauh lagi lak tuh..


Singgah sebentar di R&R Temerloh.. makan..


Maggie goreng..


Keluarga Rozita Ali..


Kuantan 6km


TC


Beli baju..


Gerai Pak Malau Kajang Berlipat 3


Tido ker?


Keluarga Saizul..


Menunggu Ibu beli kopok lekor..


Kelihatan kereta Iswara aeroback merah.. ini adalah perjalanan terakhirnya.. minggu depan ia akan menemui penjual kereta terpakai kerana khidmatnya akan di ganti dgn kereta lain slepas 8 tahun bersama En Saifuddin.. Terima Kasih JET 5377...


Penuhnya parking..


Budak Jakun


Main pasir..


No comments: