Nov 30, 2009

It's began!!



It's already started.. for tom. battle and will see whether I can fight with my own weakness.. (adakah aku mampu mengatasi kelemahan aku?) It's opportunity for me in a positive way.. aku rasa and the opportunity not always knocks the door.. it's once and will go kalau aku tak cuba.. dan aku akan menyesal kalau tak cuba..kata2 semangat without any plan and actions pun tak guna jugak.. terlalu lama aku buat benda yg sama and sampai masanya aku try diri aku for new phase of challenge..
To my wife thanks for understand and support me whenever aku susah dan senang.. sampai masanya aku nak balas balik semuanya.. bukan senang nak senang...
Nasihat aku pada diri aku.. JANGAN LUPA DIRI DAN INGAT SELALU PADA TUHAN..

3 comments:

Panglima Khalid Al-Walid said...

Males pak nulis lah kiwi..gor sak mono...Ashraf pon iso ngawey..!

selipa_oren said...

tlg jgn berahsia..nyatekan tujuan sebenar awk!

Empayar Digital said...

Panglima : ono makna kui.. motivasi..

Basket : saya cuma buleh bgtau yg saya sekarang memegang 2 portfolio.. technical purchase and NPR untuk 3-4 bulan akan datang sampai engineer baru masuk.... saya telah dicabar untuk mencuba oleh ex-boss awak si JH.. perjuangan saya dibantu oleh seorg clerk baru berbadan kurus utk membuat PO.. wwk buleh panggil saya giler kuasa skrg..