Nov 22, 2009

What the h*ll with Adsense?

Malam ni google betul2 buat aku frustrated... satu lagi adsense akaun kena block!! duit dalam tu ada USD160 pulak tu.. alasan diorang sebab nal protect advetisers.. But*h la.. dah la 2 minggu yg lepas 1 akaun abg aku kena block dam dalam tuh ada USD400++.. itu pun alasan sama.. hasil kerja siapakah semua ni.. belum sempat nak widraw.. macam ba*i jer terus kena block.. sekarang aku cuma mengharapkan satu jer akaun aku.. itu pun nasib2 lah.. kalau kena block jugak angkara sabotaj program search engine yg dicipta oleh org2 tertentu, aku terpaksa create lain lah jawabnya..

1 comment:

Panglima Khalid Al-Walid said...

Kalu tak camtu Yahudi mana kan jadi Bangsa paling kaya dan paling penipu...nanti lelama kau tahu jua Soip....aku dah kapok...SIOL..!!!punya Yahudi...