Nov 30, 2009

Mata Belum Mengantuk



Malam ni aku rasa tak bleh nak tidur sangat.. tengah menyiapkan satu web editing.. minggu ni patutnya appoinment aku dengan chip nak buat dia punyer website.. pasal wallpaper.. perniagaan dia pun dah semakin maju aku tengok.. cuma website jer yg takde.. aku nilah yang di carinya untuk buat.. aku pulak masa takde nak jumpa dia.. payment mode untuk tuan haji pun tak buat lagi.. isshhh malasnya aku.. padahal semua tu duit untuk aku jugak.. tapi masa.. masa.. masa.. itulah masalah aku.. itu belum cerita pasal bestpublicdirectory lagi.. itu pun satu hal jugak..
Kepada Chip.. aku harap ko jangan pulak pressure aku dgn menelefon aku dekat 14 kali.. hehehe kala ada masa nanti aku jumpa ko.. chargenya macam biasalah ikut scope.. tak termasuk maintenance for new posting.. aku rasa nak masuk tidur walaupun tokleh tidur.. esok nak kijer lagi.. sourcing and renovation nak kena evaluate.. selamat malam dunia!!!

No comments: