Nov 22, 2009

Now Everyone can have a MPV ALZA


ALZA compatible white bodykit

Aku baru balik dari Batu Pahat.. memang memenatkan. Tujuan asal aku balik adalah kerana perkahwinan sepupu aku dan disamping itu aku mengisi masa jugak dengan perbincangan langkah seterusnya projek Nenas/Limau Nipis bersama tuan pengurus yg akan menguruskan kebun iaitu En. Enton. Projek akan kick Off esok dan dalam masa 2 minggu aku akan balik semula untuk check status pembersihan kebun.(I'll blog pasal balik kg dalam next blog)
Kalau refer balik tajuk asal adalah tentang MPV ALZA.. kenapa aku masukkan tajuk ni kerana esok 23/11/09 pukul 5pm majlis pelancaran kat perodua akan bermula. So.. aku akan pergi tengok (sebab aku cuti) selepas aku punya urusan kat Bank Negara dan Imigration Dept. selesai..I'm so excited to see new cheapest MPV from perodua and I want to say bye2 to Exora.. buleh ke gitu?

No comments: