Nov 23, 2009

Hari yg Memenatkan..

Hari ni aku cuti tahun.. bukan sengaja tapi ada 3 benda yg aku nak settlekan hari ni..
pagi2 lagi aku dah kuar rumah.. dalam pukul 9am jugak la.. kira terlewat..
1. Buat Passport - Pergi kat Pusat Bdr Damansara.. sampai kul 9.30 terus beratur amik no.. beribu org.. dekat pukul 12.50 baru nama aku dipanggil.. berapa jam tuh tunggu? kul 4.30pm passport aku siap nasib baik aku tak tunggu kat situ.. aku lari kejap gi bank negara.. (cuba teka aku nak pergi mana dgn passport nih?)

2. Pegi Bank Negara - dalam kul 1.00pm ada urusan nak check status credit aku.. bagus jugak dapat check.. aku tau bank ni kekadang tokleh pakai.. tak ber update dgn bank negara.. so urusan settle dalam 30 minit jer. senang hati aku sebab dah clear hutang and buleh buat loan yg baru.. hehehe. terima kasih pada pegawai bank negara malaysia.

3. Pegi showroom perodua - Hari ni Alza kuar.. so aku gi tengok lah bawak anak bini.. memang best .. luas murah dan selesa.. comel jer.. macam livina pun ada jugak. yang aku tertarik sebab ciri2 myvi tu ada.. kalau duduk belakang lutut aku yg panjang tak kena seat depan... hrga max range full spec cuma RM64,190 jer.. lagi murah dari Exora yg bagak tuh.. Macam menarik jer..


Model Iklan Alza cawangan Batu Caves.

No comments: