Dec 21, 2009

BestPublicDirectory Part 2


Website screenshot


Administrator control panel screenshot


Hari ni aku banyak habiskan masa depan pc. Pagi aku hantar wife and anak-anak aku.. tengahari aku gi lunch dgn wife aku... Bestpublicdirectory dah activated dan aku dapat arahan dari Tuan pengerusi majlis untuk study program yg dah di upload oleh programmer.. aku kena check samada apa yang aku nak tu semua termasuk atau tidak dalam program yg dah dibuat oleh programmer tuh.. terkial2 jugak aku nak play around dgn web ni..
Secara rasmi memang website dah berfungsi sepenuhnya tapi official launch belum lagi sebab aku belum habis study macamana nak jadi admin and manage website nih.. pening giler sebab banyak benda dalam nih yang aku kena study sebab nak jadi administrator website yg ala-ala ebay and lelong.com nih.. kalau dah ok mungkin dalam masa sebulan promotion akan start.. kalau sesapa nak register untuk pasarkan produk dipersilakan dan dialu-alukan..



Lunch kat Hot Asam Pedas - Asam pedas ikan jenahak..


Wife aku punyer lunch - mee udang

1 comment:

Panglima Khalid Al-Walid said...

Mee udang kat sini kasi udang ngrekot...kalu kat penang...fuhhh...mee 3 helai...udang dia je satu mangkuk penuh...betol-betol 'how liau' kata cina suku pt warijo..!