Dec 5, 2009

Esok Balik kampung

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjNmXDasBotpAkJAwkrbiBlgVCoUVXUiS_sqpmksLQ9vo4SKuVmQfr3z53Xu_99AyyX5bsT151P3Ebimna3gf3aUpsg_kglKb1cH_yz2h9NhIqb73Dj69XoD41WNSj4nw_ll8a02heZec/s400/balik+kampung.jpg

Refer to the above mentioned (macam ayat standard email pulak) aku akan balik kampung.. tapi balik hari.. balik hari tu maksudnya.. aku tak menginap kat kg.. bila tak menginap tu maknanya.. aku tak ada banyak masa.. atau erti kata lain aku balik tergesa2..
Esok agenda aku terlalu ketat.. pagi aku harus kuar rumah seawal 7 pagi untuk menuju ke Putrajaya pusat pemerintahan Dato Seri Najib Tun Razak untuk menumpang balik kampung bersama abang aku.. aku mungkin balik berdua ajer.. ada 3 tempat yg aku kena pegi (Tangkak - Sri Medan - Taman Temenggong Muar).. semuanya sebab urusan tanah kat kg.. bajet2 kalau siap cepat aku akan balik cepat lah ke KL.. anak dan isteri aku.. semua takmo ikut kalau aku balik hari nih.. sebab takut penat..
Hari senin nih aku akan bercuti sehari.. ada dua urusan yg akan aku buat.. hantar kereta ke tempat Uncle Tan untuk program pelupusan (tak baik ckp kat kereta camtu) dan hantar PC Dell aku kat kawan yg janji nak beli..
Yang memeningkan kepala aku nih.. lepas aku hantar kereta.. macamana aku nak balik dari PJ ke sentul? haruskah aku menaiki teksi atau beca? atau lebih menjimatkan aku akan jalan kaki jer.. mungkin betis aku belum cukup gagah..

p/s hari ni kepala aku pening sebab petang tadi salah tido.. jadi takde benda yg harus aku update sangat .. mood pun tak berapa nak ada..

2 comments:

naftalena said...

Adalah aku berstatus sudah berkahwin kini ingin memberi sedikit komen.Komennya berbunyi begini.
Apasal aku pening kepala ko pun pening kepala jugak...ko ada banyak hutang macam aku jugak ker??

Empayar Digital said...

kalau nak takde hutang.. kita kena duduk dalam gua di kawasan pendalaman kalimantan Indonesia.. aku ada 2 hutang.. tapi aku taknak bayar sebab rumah aku belum duduk dan kereta aku belum dapat lagi.. lagi satu aku takde hutang nyawa dengan sesiapa..