Dec 19, 2009

SAP Project Memories



Malam ni tengah aku melayari gambar2 lama.. aku terbelek2 gambar masa aku kat project SAP Implementation May 2007 sampai February 2008.. Kenangan manis buat kerja sesamer.. makan sesamer and pergi cuti sesamer.. sekarang masing2 dah bawak haluan masing2.. ada yang dah berhenti, ada yang dah balik Thailand, Indonesia, Philipina, holland dan sebagai.. kalau warga DL yang dah berhenti pun ramai jugak.. tinggallah aku dan beberapa ketul yang tinggal sekarang nih.. masa berlalu dan kenangan tu cuma buleh jumpa sekali jer.. All da best untuk semua yang pernah bernaung di bawah project ni.. Kalau tak kerana project ni tak mungkin aku duduk kat Purchasing nih..

Biasalah macam cerita hindustan.. mesti ada lagu.. tapi sebenarnya lagu ni takde kena mengena dgn cerita kat atas.. cuma aku suka dengar lagu nih.. layannnn....

2 comments:

selipa_oren said...

tolong jangan kaitkan saleem dgn SAP!!

Empayar Digital said...

maafkan saya.. saya takkan buat lagi..