Dec 25, 2009

Cuti Hari Natal

Dah lama aku tak update blog nih (lamer ker?) sibuk sikit dgn urusan2 yang aku perlu selesaikan.. sibuk dgn BPD setting yang tak siap2. Hidung aku pun dah gatal sekarang nih.. kepala berdenyut2 dan cecair panas dah mengalir keluar dari hidungku.. di pendekkan ia dipanggil selsema..so mood pun kurang nak update blog... selain tu aku jugak menyibukkan diri melayan karenah anak-anak aku and cuti ni aku takdelah plan nak kemana.. paling kuat pun gi kenduri kawin dgn parti harijadi anak kawan aku kat shah alam.. selebihnya aku akan membutakan diri aku dengan tidur dan bangun untuk makan.. pastu mengadap laptop menyambung balik kerja aku.. itulah pusingan rutin aku untuk cuti 3 hari ni.. so dari update aku yang lepas aku akan combokan sekali gambar2 sampai hari nih..


Lunch hour at Cozy Corner


Dinner at Sakura


Coklat Gunung Berapi at Sakura (Volcano Chocolate) for Dania


Sakura's Roti Ayam for Ashraff


Dania sedang menikmati makanan dari gunung berapi


Wajah Keceriaan sebelum masuk tidur..

No comments: