Dec 18, 2009

Cuti Maal Hijrah


Hari ni cuti maal hijrah.. patutnya adaa azam baru tapi azam lepas pun tak tertunai maka ia cuma jadi niat jer and Insyaallah aku cuba buat.. hari ni aku ingat nak duduk umah memandangkan ada 3 hari lagi aku akan duduk rumah maka ada org yg cuba menggoda aku untuk keluar berjalan2.. kalau seorang takper.. ni sampai 3 org yg menggoda.. maka aku pun bersetuju.. destinasi aku tak tau lagi.. poket pun kena berjaga2 sikit memandangkan banyak yg dah kuar untuk DP A*Z* and projek kat kampung tuh.... so mulai hari ni kena topup balik segalanya yang aku dah korek kuar.. belanja pun kena jimat2 sikit. dapat bonus pun kena simpan.. mungkin aku akan belajar makan meggi dgn sardin hari2.. hehehe (cakap jer buleh la)?
cuti nih.. aku sebenarnya lagi suka melepak kat umah dgn membuat aktiviti memasak, makan dan juga tidur sampai tak ingat dunia tapi ingat akhirat.. kerja dah penat aku nak jugak memanjakan diri aku dengan rehat yg cukup bila cuti nih.. (wahai bini aku tolong dengar dan paham apa aku cakap..)

No comments: