Dec 8, 2009

Hidup kat KL

Aku rasa sejak kebelakangan ni life aku macam takde masa luang..setiap minggu ada aje halnya..sentiasa full dengan mcm2 hal.. aku nak rehat pun tak boleh.. dah la hari biasa otak aku akan digunakan untuk berkerja.. routine akan jadi macam biasa pegi balik kijer.. malam surf internet.. kekadang aku rasa bosan dengan life macam ni.. takde ruang nak tenangkan fikiran.. nak kosongkan otak tanpa memikirkan hal2 dunia.. macamana? nak cuti, cuti dah habis..(mc banyak lagi) kalau aku tunggu sabtu dan ahad.. kiranya mesti ada hal kebetulan.. aku macam rasa nak pencen awal dan lari dari KL.. mungkin cari tempat yg sesuai kut.. macam kampung2.. buat rumah tepi sawah ker.. routine hari2 sama tapi otak tak jem sangat.. tapi buleh ker? aku bukan org kaya yg buleh hidup tanpa bekerja.. sesajer.. luahan perasaan sementara nak masuk tidur..


Peneman aku siang dan malam..

No comments: