Mar 7, 2010

5S?

Setelah tertangguh sehari, hari ni aku berjaya jugak menjalankan tugas aku mengemas rumah.. target bilik no 2.. lepas makan tengahari operasi bermula membuang barang2 yang tak diperlukan ke pusat pelupusan sampah yg di luluskan oleh pihak berkuasa tempatan.
Tulang pinggul / pinggang rasa macam dah nak patah bila buat kerja2 ni semua.. tapi hati aku puas sebab phase 1 dah siap.. minggu depan sambung balik ke phase 2 - Operasi mengemas pakaian lama dan terpakai..
Wahai isteriku, tolong mop bilik bila dah selesai semuanya..



Budak ni tak menggangu sangat sbb sibuk tgk kartun.


Yg ni pulak sibuk tidur sampai tak tau apa yg terjadi di dunia yg fana ni..


Ini adalah barang2 kes.. setelah diambil bukti dan gambar, ia akan dilupuskan dengan segera disebelah malam untuk mengelak dari dikesan oleh pihak berkuasa.

4 comments:

naftalena said...

Ngemes omah opo wes pak pindah yo..?aku pak ngewangi piye..?

Empayar Digital said...

dak lah.. merangi anai2

selipa_oren said...

sekarang job scope awk dah semakin besar

Empayar Digital said...

Basket, jangan cuba nak menghina saya.. kalau nak tau kerja tu saya dah tangguhkan keminggu depan.. saya baru buat separuh bilik ajer..