Mar 18, 2010

The Impact of TV Commercial

Gara-gara iklan KFC aku dah kena pau dgn anak aku untuk beli secret vision book. Aku rasa diorang buat iklan memang cukup terror sampaikan bebudak mudah terpengaruh.. Sebenarnya si Ashraff dah mintak dari 2-3 minggu lepas tapi aku berjaya mengelak dan membuat muka toya.
Sebelum2 ni memang ada mainan chicky meal tapi yg ni menarik jugak perhatian aku untuk share and ada cerita disebaliknya.
Model pompuan yg melakonkan iklan chicky meal merupakan kwn office aku dan anak yg melakonkan watak anak adalah anak kandung dia.
Menurut GEBU (panggilan dikalangan kwn2) dia kena buat shooting dari pagi sampai malam hanya utk iklan yg tak sampai beberapa saat. Tentang bayaran buleh tahan jugak sebab si anak buleh beli Sony PSP lepas hanya buat keje sehari. Kalau mak tak tau la berapa.
So tahniah buat GEBU sebab buat anak aku terpengaruh. Ngeh ngeh..


Anak dia..


Shoot2


Shoot3


Shoot4


Budak Jakun..


Adik pun nak try..


Everything is red


I really comfortable kalau masuk dalam mulut..


Ini bukan iklan tapi jurugambar dah amik gambar aku masa tengah tunggu kereta siap dicuci.. Balik keje terus pegi tak sempat nak mandi lagi..

Sent from my BlackBerry® Celcom

2 comments:

selipa_oren said...

saye xpenah pon tgk iklan GEBU tuh. padahal siang malam saye tgk tivi

Empayar Digital said...

tolong jangan selalu bukak astro.. maknanya awak takkan nampak iklan chicky meal KFC..
satu lagi sebelum saya lupa.. awak apa khabar?