Mar 24, 2010

Visit Yiew

Hari ni first time aku bawak kereta ke tempat kerja.. ada sebab beb, selalu bawak motor tapi kenapa aku bawak kereta? sbbnya aku nak visit Sook Ling yg baru deliver cute baby boy and disebabkan itu aku kena kuar rumah seawal yg mungkin untuk mengelakkan jem yg teramat sangat..
Hari ni kerja pun buleh tahan jugak.. meeting memanjang dari pagi and sebelah petang kena interview dgn Aleida Hiemstra CPI Corporate Procurement (Hong Kong) pasal new CPI projek for Frieslandcampina.. 2 portfolio aku kena hadap.. NPR and Technical Purchase.. ah nasib baik semuanya aku berjaya menjawab dengan aman dan tenang.. Projek ni ambik masa 3 tahun dan kita orang yg terlibat ni akan dibahagikan mengikut categori.. tapi start dari Europe sbg 1st wave and sampai kat kita orang mungkin dah wave 3..
Berbalik pada Sook Ling, abih kerja pukul 5 terus ke puchong.. bersama aku si Janice and Mei Gee. diorang tumpang kereta aku so senang sikit nang pergi. takyah aku guna GPS. Group lain pegi sendiri.. perjalanan memang membuat aku bosan giler dgn jem yg melanda sepanjang puchong.. macamana diorang buleh tahan dgn jem hari2..
Selepas sejam baru sampai umah dia.. makan minum semua ditaja di KFC and lepas berborak agak lama dalam kul 9.30 kita org cabut..

2 comments:

傻鱼 said...

xde angkat gambar dengan ur berry???

Empayar Digital said...

itu gambar semua ada dgn li ling la Sau Lin..