Mar 12, 2010

Supplier Visit

Sebelah pagi bertolak ke Beranang untuk melawat dan melihat2 bas yg nak di jual. Bas milik penuh DLMI ni nak di jual dengan harga yang seberapa tinggi. Walau pun kerja aku sebagai Buyer, kadang2 aku terpaksa jugak menjadi seorang Seller atau lebih lembut lagi dengan perkataan Jurujual. untuk kes ini aku sebagai jurujual bas.. In adalah benda yg paling mahal yg nak aku jual sepanjang hidup aku dengan DLMI.
Tujuan aku ke RTG Intech Sdn Bhd adalah untuk bernegosiasi (ada ke perkataan ni?) dgn MD RTG Intech En Gary Bin Chan. Setelah berbincang secara lembut dan bukannya kasar keputusan masih belum dicapai lagi. so aku look around sementara nak menghabiskan masa aku..


Kawasan pembinaan Bas


Rangka Bas


Kawasan kimpalan


Inilah bas yg dimaksudkan


Salah satu bas yg masih belum di cat.

No comments: