Mar 27, 2010

Busy Day

Hari ni merupakan busy day aku.. walaupun sabtu merupakan hari rehat, tapi jadual aku betul2 penuh dgn benda yg bermanfaat sekali..

Pagi
Jaga anak sampai lunch time.. wife aku kerja stghari so dua org budak akan berperang dibawah pengawasan aku hari ni.. aktiviti, mandi kat pelampung and main kejar2 sambil menyelerakkan rumah..


Gambar ni bukan diambil di rumah.. tolong jgn betulkan pc anda..

Tengahari
Sepupu aku dari Johor kata nak jumpa aku.. so bila wife aku balik dari tempat kerja kitaorang
terus keluar sebab nak lunch sekali dgn diorang.. kitaorang tunggu kat Giant.. bila diorang
sampai jer terus bawak lunch gi AU 2 keramat.. lepas lunch lepak2 balik kat secrect recipe sampai petang pastu aku balik sebab mandi and tukar pakaian.. cuaca sungguh panas hari nih..


Lunch @ Tepayyaki AU


Mohd Syukeri!!

Petang / Malam
Pegi rumah Ongah kat TSG.. semua org ada.. sebelum tu gi pasar malam beli makanan.. tujuan utama sbb abang ipar aku nak kawin, so akan ada perbincangan tentang penentuan tarikh, sunan majlis.. tapi belum ada kata putus.. malam makin larut.. beredar dan balik umah tidur.. esok ada aktiviti ziarah pulak.. nak gi umah kak Gee, makan2, lepak2 and tidur2an.. dia nak masak ikan talang berlado.. ummpp sodapnyer..



Mesyuarat sedang berlangsung! tolong senyap!

No comments: