Mar 6, 2010

Father Of Basket

Semalam seseorang ada mintak gambar dalam aku. Gambar percutian masa projek SAP. Masa dia mintak gambar tuh dah pukul 12 lebih malam.. tapi dia tak tidur lagi..
so setelah lebih kurang kita org chatting dan membuat perjanjian didunia ni.. aku pun hantar gambar tu pada dia.. gambar tu memang pelik sikit sebab dalam gambar tu.. terdapat 4 org termasuk si peminta gambar tadi bergambar tanpa menjejakkan kaki di muka bumi.. memang unik.. dan aku jeles sbb aku tak amik gambar macam tu masa tu..

Aku lupa nak bgttau yg gambar yg diminta tu ada SEPASANG.. saksikanlah bersama2 gambar pasangan untuk gambar yg diminta oleh gadis itu ( gadis ke mak orang?)


Inilah gambar yg dimaksudkan.. and kalau baskets semua terlupa, inilah bapak angkat korang masa projek tuh... manis senyumannya kan?


semasa gambar ni diambil.. aku sedang mengambil gambar.. tp sayang semuanya dah lenyap sbb h/disk aku hanssuurr..

2 comments:

selipa_oren said...

bukan hard disk awk je yg hancur, saye punye pon. time kaseh sbb mengingatkan saye kembali kepada FOB..mmg manis senyumannye

Empayar Digital said...

hahaha baguslah kalau awak masih buleh maafkan dia hanya kerana senyumannyer..