Mar 6, 2010

Suatu Sabtu Yg Bening

Minggu ni aku nak rehat.. tapi plan ada banyak..pagi jaga anak sampai tengahari sbb ibunya kerja...tapi kali ni Dania tak meragam dan perangai membanggakan.. so aku ada kesempatan untuk masak untuk wife tercinta.. Black Pepper Crab, kangkung belacan, ikan bilis berlado, telor dadar and sambal sardin bal cicah lempeng pagi tadi.. wife aku pun balik awal mungkin sbb tau aku akan masak.. hehehe
Bila wife aku balik aku ingat nak kemas rumah bersama2, tapi keadaan tak mengizinkan so tukar plan untuk gi jenjalan ajer hari ni.. kalau jadi, esok je lah buat keje kemas umah tuh.. itu pun kalau jadi and kalau tak malas-malasan...
Sejak 2-3 menjak ni kepala hotak aku betul betul serabut.. keje kat opis betul2 banyak..aku tak tau sampai bila aku buleh bertahan. balik keje hari2 mesti letih and kerap terlelap kerana letih kat atas sofa..
Benda2 mcm ni banyak menggangu aku untuk buat benda2 lain.. tokleh nak focus.. kalau nak diikutkan.. ada banyak benda aku nak buat kalau aku tak letih sangat .. nak update account statement untuk projek nenas, google adsense, BPD web, nak update projek chip yg dah 2 bulan tertangguh.. aku cuma perlukan kekuatan untuk bangkit balik and harap kalau ada sinar harapan untuk aku kembali tenang dari keletihan memikirkan pasal kerja opis yg melambak2 dan buleh jadi rajin balik macam dolu-dolu..(jadi melambak sebab aku kena buat 2 kije, itu yg lemah tuh)..blog ni dah jadi macam tempat aku meluahkan perasaan la pulak.. hehehe


Inilah keje diorang bila mak dia pegi keje...


Kesejukkan


Melepaskan dahaga


sesi latihan bowling..


Part time.. Keretapi thomas dan kawan2


Inilah penyelesai masalah untuk bebudak tu kalau boring.. dan aku amik peluang untuk melepak dan kadang mcm nak tertidur menunggu diorang..

No comments: